Searching...
2 Mart 2013 Cumartesi

Hey Onbeşli Türküsü Dinle, Tokat Türküleri


Hey onbeşli onbeşli, tokat yolları taşlı
Onbeşliler geliyor, kızların gözü yaşlı

Aslan yarim kız senin adın hediye
Ben dolandım sen de dolan gel gediğe
Fistan aldım endazesi on yediye

Giderim ilinizden, kurtulam dilinizden
Yeşil baş ördek olsam, su içmem gölünüzden

Aslan yarim kız senin adın hediye
Ben dolandım sen de dolan gel gediğe
Fistan aldım endazesi on yediye

Gidiyom gidemiyom, sevdim terkedemiyom
Sevdiğim pek gönüllü, gönlünü edemiyom

Aslan yarim kız senin adın hediye
Ben dolandım sen de dolan gel gediğe
Fistan aldım endazesi on yediye


0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendiğiniz Türküler Hakkında Yorum Göndermek İçin Anonim Seçeneğini Seçerek Dinlediğiniz Türküler hakkında iyi kötü yorumlarınızı belirtebilirsiniz.
Türküleri Bizlerle dinlediğiniz için teşekkür ederiz.

 
Back to top!